SWEDEN

Nu är jag äntligen hemma efter en helvetisk resa.

Det började med att planet från New York var försenat med två timmar så jag missade mitt plan från Berlin. Det roliga var att flygvärdinnan sa att jag kunde springa och se om jag hann med flyget, men när jag kom fram så sa dom att jag inte var med på listan längre och att dom hade bokat mig på ett annat plan.

Jag var så trött och stressad just då så jag satte mig och störtlipade mitt på Berlins flygplats, haha! Men jag ville verkligen bara hem då och jag hade fått höra att jag inte skulle vara framme i Gbg förrän ikväll.

Det slutade iaf med att jag fick ta ett plan till Frankfurt och sen därifrån till Gbg. Det tog fyra timmar extra och mitt bagage kom självklart bort någonstans på vägen... Men det kommer förhoppningsvis imorgon!

Nu ska jag lägga mig efter att ha varit uppe i ca 34 timmar, har haft myskväll med pappa, Emelie och Jonathan. Helt underbart att träffa dom!!

Trackback
RSS 2.0
Test