EXHAUSTED

Jag var helt slut imorse efter att inte ha sovit en enda blund inatt.

Men det var bara att pallra sig upp till Speech-klassen kl. 8. Som tur är tycker jag om den klassen och läraren så himla mycket, så det är bara kul att gå dit!
Resten av dagen har bara varit plugg, plugg och åter plugg. Det är hur mycket som helst som ska göras och hinnas med innan springbreak nästa fredag så det är bara att bita ihop. Jag har ett businessprov, två uppsatser, ett tal, en outline för ett annat tal, och massor av online läxor som ska vara klara innan tisdag. YEEEEEY!!
Det börjar märkas att jag är stressad nu, börjar få tillbaka lite av magkatarren och det är inte så bra...

Jag hoppas jag kan sova inatt, jag tror det eftersom jag är hur trött som helst efter gårnattens uteblivna sömn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test