NEW YORK AT ITS FINEST

Heeeeeeeeej allihop!

Sorry att jag inte har skrivit, men har helt glömt bort allt som har med blogg och internet att göra när det har varit så fint väder ute. Denna veckan har verkligen varit helt sjuk, vi har haft minst 23 grader varje dag!! Igår mötte jag upp Hannah och hennes vän Linda som är på besök i New York i Central Park. Vi låg och solade i bikini och bara njöööööt. Så jäkla underbart!

Efter solningen igår gick jag hem till Lindsey på Upper East Side, vi hängde lite på hennes tak och solade lite mer, käkade lite lunch, spelade in konstiga grejer på Hannah voice mail och vid 20 begav vi oss ut på ett träningspass. Lindsey visade mig sitt lilla träningsställe med en gigantisk backe som vi körde intervallen upp och ner för (sjukt jobbigt!) som vi varvade med massa olika övningar, typ utfall, armhävningar, upphopp eller vad fan det heter och massa annat. Det är mycket roligare att träna med en kompis när det gäller sådana här övningar tycker jag, men när det gäller springa långt så springer jag helst själv faktiskt.

Nu har jag verkligen börjar komma igång med träningen och det känns så himla bra. Älskar att träna ute när det börjar bli lite varmare!

Nej, nu måste jag göra iordning mig. Precis som alla andra fredagar så är jag ledig och jag, Angelica, Lindsey, Hannah och Linda ska mötas upp i Central Park kl. 13 för att sola och ha picknick!


Jag och Linda i Central Park igår


Jag är så otroligt lycklig just nu, älskar New York och mina underbara vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test