SPRING IS FINALLY HERE

Hej!

Nu har jag inte skrivit på några dagar, har haft väldigt mycket med skolan.
I måndags hade jag som sagt mitt Business-prov och det gick bra tror jag! Det kändes iallafall som jag kunde de flesta frågorna, haha! I tisdags hade jag mitt tredje tal i min Speech-klass och det gick också bra. Nästa gång kommer det bli ett svårare tal som vi ska hålla i ca. 10 min. Men det är bara kul!

Idag har det varit helt underbart väder i New York. Vi har haft uppemot 21-22 grader och strålande sol! Jag passade självklart på att springa i Central Park efter min morgonklass. Sjukt bra träning idag, det kändes bra och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon!

Under eftermiddagen åkte jag ner till Soho för att shoppa lite. Jag fick med mig en jättefin byxdress, nagellack och värmeskydd till håret. Kan visa imorgon!



Årets första frozen yogurt. And it was goooooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test