THE WEEKEND

Ligger här i min säng helt död efter en väldigt händelserik helg.

I fredags möttes som sagt jag, Angelica, Lindsey, Hannah och Linda upp i Central Park för att ha picknick. Vi njöt av vårvädret och pratade om massor av sjuka saker (as usual). På kvällen åkte jag hem till Lindsey och Kavita och sov över där. Vi kollade på anden i glaset-klipp på You Tube och skrämde upp varandra som fan. Inte att leka med!

Under förmiddagen på lördagen åkte jag och L ner till Williamsburg (Brooklyn) för att anmäla oss till ett shelter för hundar och katter. Vi ska bli volontärer där och ett par gånger i veckan ska vi leka med katterna och gå ut och gå med hundarna som är där. Alla har blivit antingen räddade från något dåligt hem, eller så har de blivit avsläppta av någon som inte kunde ta hand om dom längre.
Jag saknar att vara omkring djur så otroligt mycket, och jag tror detta kommer bli en otrolig upplevelse, samtidigt som det kanske kommer vara ganska jobbigt. Många av de här djuren har gått igenom en hel del under deras liv...

Igårkväll var det dags för utgång! Jag, Hannah och Linda förfestade hemma hos Hannah tills vi drog till The Box. Jag har berättat om det innan, det är en klubb samtidigt som det är en freak show senare under natten. Där får man se riktigt crazy saker, vågar inte ens skriva här vad som gjorde... Haha! Hade iallafall en riktigt bra kväll igår!!

Idag har jag varit jättebakis, men jag lyckades pallra mig upp och möta upp Clara och Emily för en sen lunch vid Union Square. Sedan dess har jag storhandlat och sen bara kollat på film och sådär.
Nu ska jag sova, en ny skolvecka börjar och jag har massor att plugga!


Fina Lindsey under picknicken i fredags



Angelica


Vi drack vin i de traditionella amerikanska muggarna!


Hannah och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test