17 DAYS

God morgon!

Jag vaknade för en stund sen och har precis tvingat i mig lite frukost. Har fortfarande ingen aptit sen i tisdags, får verkligen tvinga mig själv att äta...

Idag blir det plugg och lite andra saker, har min sista final på måndag i Business, sen är det sommarlov!! Behöver verkligen lite ledighet nu känner jag. Åker hem till Sverige den 3:e Juni, alltså om 17 dagar! Känns helt overkligt...
Men jag saknar min familj och mina vänner så sjuk mycket och jag får typ fjärilar i magen bara av att tänka på att få träffa dom snart. Mina älsklingar!

Nu måste jag göra iordning mig, vi hörs ikväll!


Jag och Snurf (en lila hund som jag har fått i present av min syster) som hänger med mig var jag än i världen är! Han är som en liten ersättare för min syster, men ärligt talat så gör han inte ett så bra jobb... Hänger hellre med syrran!

Kommentarer
Postat av: mvhTeddy

Bor du i new york? hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test