BOOT CAMP & YOGA

Hej!

Jag kom precis ur duschen, den var välbehövlig kan jag säga!
Efter Speech-klassen imorse mötte jag upp Paulina på mitt gym och gick på Boot Camp för tredje gången för mig. Det var jobbigt som vanligt, men jag tycker det är så himla skönt att verkligen bli utmattad och känna att man har tagit ut sig rejält.
Efter boot camp-klassen så bestämde vi oss för att ta Yogan som var direkt efter. Jag har aldrig testat yoga, bara pilates, och jag föll verkligen för det! Det var så skönt att sträcka ut alla muskler och jag kände mig så avslappnad efteråt. Det är något jag verkligen ska fortsätta med!

Nu ska jag laga lite lunch och sen plugga hela dagen, finals börjar närma sig!


En trött men glad jag efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test