CRAZY NIGHT WITH BESTIE

I tisdags var det dags för mig att ta med Johanna på en riktig utgång i New York. Och det kan man lugnt säga att det blev!

Vi började kvällen med middag på Spice vid Union Square där vi delade en flaska vin och åt jättegod thaimat. Efter maten drog vi till en bar för en öl innan vi mötte upp Sebastian på Avenue. Vi hade så jäkla kul där, musiken var grym och alla var glada! Efter ett par timmar mötte vi upp min vän Daniel på SL innan vi gick vidare till 1Oak. Väl där så minns vi inte så mycket mer, det blev verkligen too much för både mig och Johanna. Men jag var bara så jäkla taggad på att Johanna var här, haha!

Hem kom vi på något sätt, och sedan dess har jag mått SKIT. Spydde hela morgonen, eftermiddag OCH kvällen. Helt sjukt! Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv, trodde verkligen att jag skulle dö där ett tag. Ringde Lindsey någon gång och sa att jag trodde att mitt hjärta höll på att sluta slå, haha!

Men vi hade världens bästa kväll med galenheter som bara jag och Johanna kan! ;)


Min fina Johanna under middagen




Hahaha, dessa bilder minns jag inte ens att jag har tagit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test