HEMLÄNGTAN

God morgon!

Jag har suttit hela morgonen med att skicka in min deklaration, i sista minut som vanligt! Har massor att fixa idag, först ska jag till banken och ta ut pengar, sen träna, plugga matte och engelska och sen ha kvällskurser.

Det är mycket i skolan just nu och jag är så stressad och vet knappt vart jag ska börja. Jag behöver få kontroll på saker och ting nu, annars blir det som ett enda stort kaos i mitt huvud och det leder till att inte mycket blir gjort. Jag ska sätta mig ner nu och försöka organisera upp allting!

Vi hörs lite senare, puss!


Jag och mamma på julafton 2011

Kollade på sista avsnittet av Lyckan i L.A igår när Emilias mamma kom och hälsade på. Jag blev så himla ledsen för jag saknar min mamma och alla andra där hemma och kände igen mig väldigt mycket. Längtar tills jag kommer hem, bara 1 månad kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test