MATH AND ENGLISH FINAL

God morgon!

Jag kom precis hem från skolan, har haft min morgonklass i Speech. Det var den sista någonsin, det enda som är kvar är en liten final på torsdag sen är jag klar med min Speech-klass!

Igår hade jag ju mina två stora finals i Matte och Engelska. Det gick faktiskt jättebra! Jag gjorde engelskan först, och då hade vi två uppsatser av två olika författare som vi skulle analysera innan och sen fick vi välja på tre frågor om de uppsatserna. Det kändes bra iallafall, så jag hoppas på ett bra betyg!
5 min efter jag var klar med engelskan så fick jag springa till matteprovet. Det gick skitbra, min lärare rättade det direkt och jag klarade det!! :) Så jäkla glad är jag!!

Idag ska jag och Johanna till Soho och West Village för att shoppa och käka lunch. Ikväll ska vi dra ut och det ska bli världens bästa utgång, är så jäkla taggad!!

Nu måste jag hoppa in i duschen, hörs sen!


Kanske ska satsa på mitt rosa läppstift ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test