PANNKAKOR OCH PANIK

Jag kom precis hem från Lindsey, vi har lagat pannkakor (har inte käkat det på säkert ett år, så sjukt gott!!) och haft panik tillsammans.

På fredag åker Lindsey hem till Sverige och nästa vecka är det min tur. Är hur exalterad som helst över att få träffa alla där hemma, men samtidigt får jag lite smått panik. Jag trivs egentligen inte i Sverige och jag är rädd att jag kommer känna mig kvävd som jag har gjort innan. Men jag får väl tänka på att jag är tillbaka i New York i Augusti igen, det blir som en lång semester hemma!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig. Ikväll ska jag till Paulina där hennes vänner är också. Vi ska laga mat och dricka lite vin!


Vi åt pannkakor med sylt i Lindsey's säng samtidigt som vi kollade på film. Mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test