REUNION

Hej mina vänner!

Sorry för otroligt dålig uppdatering, men jag har varit helt uppslukad av plugg hela veckan och helgen. Idag har jag mina första två finals och jag är så nervös att jag inte kunde sova igår, haha! Men jag hoppas att det kommer gå bra iallafall!

Igår tog jag en paus från plugget och mötte upp min älskade Johanna som är här på besök i några dagar! Vi har inte setts sen Januari och det var SÅ jäkla kul att träffa henne!!
Vi gick till en utebar vid Hudson River som har jättefin utsikt över floden och New Jersey, sen senare gick vi till en restaurang på UWS och åt middag. Världens mysigaste kväll!

Nu ska jag åka ner till skolan, wish me luck!


Världens finaste Johanna!


Utsikt över Hudson River


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test