SUNNY DAYS

God morgon!

Vaknade för en liten stund sen och ska alldeles strax göra lite frukost. Älskar Söndagar då man har all tid i världen att äta frukost på morgonen, annars brukar man ju bara hetsäta den!

Igår hade vi underbart väder här i New York så jag passade på att åka hem till Lindsey och sola på hennes tak. Sjukt varmt, men det var jätteskönt ändå!
Jag har min sista final imorgon, så jag har spenderat nästan hela helgen med att plugga. Längtar tills jag har gjort det, då har jag ledigt ett par veckor innan jag åker hem till Sverige!

Idag ska jag plugga, men kommer göra det i Central Park tillsammans med Lindsey. Bara för att man pluggar betyder det inte att man inte kan sola samtidigt! ;)

Hoppas ni har en bra dag, puss!


Haha, jag och Lindsey blev trötta på att sola igår så vi bestämde oss för att vara kobenta och hjulbenta istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test