TBC & PILATES

Hej mina vänner!

Jag vaknade precis efter en ganska lång power nap, fick magkatarr efter lunchen idag och det har fortfarande inte gått över... Men denna gången får jag faktiskt skylla mig själv. Jag åt knappt någon frukost, var i skolan i några timmar, sen tränade jag hårt i två timmar innan jag åt lunch alldeles för sent. Men det är så tråkigt när det händer, jag hade egentligen massa planer men nu blir det att ta det lugnt och hoppas det blir bättre snart.

Idag hade jag mitt Persuasive speech, det sista och största talet i min Speech-klass. Det gick jättebra! Jag pratade som sagt om varför man ska bli vegetarian, och jag fick hur bra kritik som helst både av klassen och min professor. Jag har varit väldigt orolig över hur klassen skulle reagera, men det var faktiskt några stycken som sa att de hade fått sig en tankeställare och ska försöka att äta mindre kött. Mission completed alltså! ;)

Efter skolan så mötte jag upp Paulina vid mitt gym och vi tog ett Total Body Conditioning-pass, riktigt skönt! Men vi kände att vi inte riktigt var klara, så vi tog Pilates-passet som var efter. Jag höll ju på med Pilates ganska mycket när jag bodde här förut, men har inte gjort det sedan dess. Och det märks kan jag säga, jag är lika smidig som ett kylskåp just nu!

Nu ska jag vila vidare och sen gå och köpa lite yoghurt så magen mår bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test