THE WEEKEND UPSTATE PART 1

Nu har jag varit tillbaka i New York i ett dygn och håller på att smälta bort. Det är så jäkla varmt!! Ingen AC har man i lägenheten heller, så det går knappt att sova. Men man får ju inte klaga på värme har jag hört ;)

I helgen har jag som sagt varit i Upstate New York, närmare sagt Catskills i min förra värdfamiljs hus. Det är så himla vackert där uppe, de har renoverat huset från topp till tå och deras pool är en little piece of heaven!

Vi har haft perfekt väder både lördag, söndag och måndag. Under lördagsmorgonen åkte vi till den stora Farmer's Market som öppnade för första gången i år. Där handlade vi massor av närproducerad mat, allt ifrån sallad, till getost till VÄRLDENS godaste pesto!


Farmer's market som hade öppnat för första gången i år!


Självklart var vi tvungna att äta varsin våffla. Som jag har saknat dom, de är så jäkla goda!


Mala gillade sin våffla och jordgubbsjuice




Mala ville vara lika lång som jag




Kommentarer
Postat av: Aaron

Farmers' markets are the best

2012-05-30 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test