PAULINA'S GRADUATION

I fredags var jag på Paulinas examen. Hon har kämpat sig igenom 3,5 år på Berkely College här i New York och har gjort sig välförtjänt av en Bachelor's degree. Jag är så himla stolt över henne!!

Jag åkte hem till Paulina och Kyron vid 7 på morgonen innan jag, Paulina, Kyron, Paulinas mamma, pappa, syster och hennes systers vän åkte till New Jersey, till the Izon arena närmare sagt. Det var över 1700 elever som tog examen och det måste ha varit typ 10,000 familjemedlemmar/vänner som var där. Det var jättekul att se hur det gick till, det var typ som jag trodde med att alla fick sina namn uppropade och fick hämta sitt diplom på scenen.

Hela cermonin tog ca 3 timmar och efteråt åkte vi direkt till en italiensk restaurang i West Village och åt så himla god mat. Vi slog till på både förrätt, huvudrätt, efterrätt och vin så jag kan ju säga att jag rullade hem sen!

Det var iallafall en jättebra dag, det var så kul att träffa Paulinas föräldrar och syster!


Utanför Izod Center


Innan alla studenter kom ut


Alla studenter med deras små hattar


Jag, Sara och Paulinas syster Nicolina


Paulina hämtar sitt diplom på scenen


Hela familjen plus Paulinas pojkvän Kyron


Jag och Paulina



Hela gänget på restaurangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test