SATURDAY

God morgon!

Jag har varit upp sedan 9 och gjort min goda standardfrukost; gröt med jordgubbar och knäckebröd med kokt ägg. Så. Jävla. Gott!

Idag är planerna att plugga lite, kanske åka ner till Soho/West Village en sväng och kolla i lite affärer och sen ikväll ska jag och Hannah på bio. MYYYS! Vi har bestämt att vi inte ska ut i helgen, ska försöka hålla mig borta från fest iaf en helg ;) Har varit så duktig och tränat mycket denna vecka, så jag vill inte förstöra det genom att dricka. Sprang på bandet igår i ca. 40 min och imorgon ska jag på ett pass. Så det blir 4 pass denna veckan, inte illa!


Kommentarer
Postat av: Aaron

Hey you, well now if it's all that, I must try that breakfast!

2012-05-29 @ 05:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test