ALMOST 22

Jag kom precis hem efter att ha varit i stan under kvällen.
 
Om en kvart fyller jag 22 år. Det är på tiden att jag blir lite äldre, beter och umgås inte med yngre och har alltid dragits till mer mogna människor (speciellt här i New York, känner mig så gammal när jag snackar med alla andra college studenter!). 
 
Nu ska jag sova för att orka med morgondagen. Då blir det frukost med Angelica, ett onlineprov (kul att göra på sin födelsedag va?), Skype med familj och vänner hemma i Sverige, middag med vänner, drinkar och sedan utgång! Det kommer bli en så jäkla bra dag och kväll, det är bara all in som gäller!!
 
Vi hörs imorgon när jag är ett år äldre, och förhoppningsvis lite visare (speciellt inom Business Law eftersom jag ska göra prov i det imorgon). Puss på er!
 
Min 19-årsdag i New York! Då hade jag bara bott hos min gamla värdfamilj i ca. 1,5 månad och de gav mig hur fina presenter som helst och tårta. Så gulliga! Och hur liten var inte lilla Lucas? <3
Kan inte förstå att det är tre år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test