EARLY BIRTHDAY DINNER

Igår åt jag, Paulina, Sofia, Christina, Kat, Nour och hennes vän middag på Pipa, en spansk restaurang med världens godaste tapas. Vi firade nämligen min födelsedag! Jag fyller år på Lördag, men Paulina åker till Indien på Fredag så vi fick helt enkelt fira lite tidigare.
 
Jag har varit på Pipa en gång tidigare och blev kär direkt. Inredningen är hur mysig som helst, det är stort men ändå intimt. Vissa dagar är det live musik och det är inte ovanligt att några par börjar dansa salsa mitt under maten! 
 
Vi hade en väldigt mysig kväll med god mat och massor av catching up!
 
 
Kat, Paulina och Sofia

 
 
Jag, Nour, hennes vän och Christina
 
Hela gänget!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test