MY 22:ND BIRTHDAY

Min födelsedag var grym!
 
Det började med att jag fick rosor och världens finaste nagellack av bästa Angelica, och när jag vaknade på morgonen hade hon skrivit massor av grattishälsningar på våran nya chalkboard-vägg i köket!
 
Vi mötte upp Emilia, Clara och Julia på middag på Quinto Quarto kl. 20. Det är en supermysig italiensk restaurang som ligger i West Village (14 Bedford street). 
Där blev det massor av ostar, sallad, 3 olika sorters pasta, efterrätt och vin. Är ganska förvånad över att vi alla inte rullade efter det!
 
Efter middagen gick vi till en bar några gator bort som är känd för sina goda (och starka!) Frozen Margaritas. Vi delade på en pitcher innan klockan blev alldeles för mycket och det var dags att bege sig till klubben. Vi gick till RDV där vår vän Jeremy var och hade en skitkul kväll med massor av dans!
Lil Wayne och Busta Rhymes tittade förbi runt 3-snåret, de stod bredvid vårt bord och såg allmänt kaxiga ut, haha! 
 
Vaknade av att Angelica hade klottrat sönder väggen med massor av grattis!
 
Fick fina rosor
 
Min outfit för kvällen. Älskar min klänning som jag har längtat efter att få använda!
 
Julia, Clara och Angelica under middagen
 
Frozen Margarita
 
Busta Rhymes och Lil Wayne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test