SANDY, I HATE YOU!

Just nu är jag så trött på mitt liv...
 
Tunnelbanan som går till in till stan och min skola blev så allvarligt översvämmad under Sandy att dom var tvungna att stänga av den. De sa att det antagligen skulle ta någon vecka innan den började gå igen. Nu fick vi ett mail om att den kommer vara avstängd i flera veckor för att allt är så förstört. 
 
Alltså, jag orkar inte mer!! Den här jävla stormen har gjort så att vi har varit strömlösa i två veckor så att vi inte har kunnat bo hemma, skolan har varit avstängd och hela New York har varit helt kaosartad. Och för att göra det hela lite värre så tar det oss nu ca. 1,5 timme att ta oss till skolan istället för 10 min. KUL! 
 

Jag vet att många blev drabbade så mycket mer än vad vi gjorde, men ibland måste jag också få klaga lite. Det är inte mycket som har gått medströms för mig och A denna terminen... 
Nu ska jag sova eftersom jag måste ta bussen skittidigt imorgon för att hinna till mitt prov på morgonen. 
 
Såhär såg det ut dagen efter stormen. Helt sjukt, har fortfarande inte förstått hur illa det faktiskt var och är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test