BREAD

Hej på er!
 
Kom precis hem från en springrunda. Fick magkramp mitt i allt så det gick väl mindre bra. Men jag sprang några kilometer iallafall!
 
Tänkte börja lite smått med att berätta om och visa bilder när mina bästa tjejkompisar var här i September.
En dag när vi hade varit och shoppat i Soho hela förmiddagen så bestämde jag mig för att ta dom till en av mina favoritrestauranger i Soho, nämligen Bread. Jag har skrivit om det stället innan och har tagit nästan alla som har varit och hälsat på mig dit och det är just för att jag vet att ingen kommer bli besviken. 
 
De har allt ifrån soppor, sallader, pasta och världens godaste paninis. De serverar även en god brunch på lördagar och söndagar! Hannah (en av tjejerna som var här och hälsade på) är glutenallergiker så jag var lite orolig att hon bara skulle få äta sallad, men det visade sig att de hade glutenfri pasta som även var jättegod!
 
Det är verkligen en trevlig atmosfär där inte många turister hittar dit (det ligger några gator från den största shoppinggatan Broadway), personalen är supertrevlig och maten är värd mer än vad man betalar enligt mig!
 
Bread ligger på 20 Spring Street 
 
Hela gänget på Bread
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test