CRAZY NIGHT OUT

Hej på er!
 
Jag ligger här i sängen sjukt bakis och är hungrig samtidigt som jag mår illa och är yr... Ingen bra kombo. Men det är antagligen för att jag inte har ätit något. Så nu har jag gjort en smoothie och ska tvinga i mig den!
 
Igår, vad ska man säga om igår? Bästa kvällen på länge! Vi var en grupp på ca 10 pers som käkade middag på Beaumarchais, eller käkade och käkade, vi drack mest skumpa och dansade på stolarna! Jag fick väl i mig två tuggor mat, haha! 
Det var så sjukt bra stämning där så vi stannade ett bra tag tills vi tog den hemliga vägen till Kiss n Fly (genom typ köket och en korridor, haha!) och spenderade resten av natten där. Alla var på så himla bra humör så kvällen var verkligen så jäkla lyckad!! 
Vad som hände sen ska vi inte prata om, har inte blivit så arg på länge!!
 
När jag kom hem vid 5-tiden ringde jag som vanligt upp pappa (tradition när jag kommer hem från en utekväll) och snackade lite med honom. Sov lite, vaknade och skypade med hela familjen. De var alla hemma hos pappa och Marica för att fira Maricas födelsedag och det var så mysigt att prata med allihop samtidigt. Saknar min fina familj så mycket!
 
Resten av dagen har gått åt till att kolla på tv och försöka må lite bättre. Det går väl sisådär, så nu ska jag krypa ner igen!
 
Nour, Paulina och jag på Beaumarchais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test