DINNER AT BEAUMARCHAIS

Jag kom hem för ett par timmar sedan, jag har varit och brunchat med Paulina på UWS och sen gått och fått mani-pedi. Hur skönt som helst! Mina stackars fötter behövde det efter all misshandel från alla klackar...
 
Jag ska iväg om någon timme för att möta upp Paulina och ett gäng på typ 10 pers. Vi ska käka middag på Beaumarchais och sen gå till Pink Elephant, TAGGAD TJEJ!! 
Behöver verkligen ha en kul festkväll innan jag börjar råplugga inför midterms som börjar nästa vecka... INTE LIKA TAGGAD TJEJ! 
 
Nu ska jag fixa iordning mig det sista innan jag drar iväg!
 
Så här ser jag ut ikväll, klänning från American Apparel och örhängen från Lindex (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test