FÖRSTA TRÄNINGSPASSET

God kväll!
 
Jag sitter och äter lite kvällsmat efter en springrunda (första träningspasset sedan jag kom hit för typ 6-7 veckor sedan, braaaa jobbat Josefine!) och försöker plugga lite. Midterms börjar närma sig och det är otroligt mycket att plugga in, läser liksom 5 olika ämnen denna terminen... Och jag kan inte förstå hur halva terminen redan har gått?! Det känns som vi nyss började, haha! 
 
Idag har det varit svinkallt i New York, typ 11 grader. Så nu börjar det verkligen bli höst här efter det har varit en underbar indiansommar med typ 25 grader varje dag. Så jag får faktiskt inte klaga! Och vi ska faktiskt ha 19 grader i veckan, haha!
 
Min älskade Jojo och jag i Central Park för ett par veckor sedan. Då var det 25 grader och inte ett moln på himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test