MANHATTAN SKYLINE

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, jag och Angelica har haft en lat eftermiddag då vi gick till Starbucks och köpte med oss varsin latte och gick och satte oss vid floden. Det är världens finaste utsikt över hela Manhattan skyline där, så vi satt och snackade tills solen gick ner. 
Idag har vi haft 22 grader och det gör mig sjukt förvirrad. Det är sånt typiskt New York-väder just nu, man vet aldrig om man behöver en vinterjacka eller en tshirt liksom!
 
Nu ska jag plugga klart det sista och sen sova. Det är midterm-vecka från och med imorgon, så jag kommer vara sönderstressad tills på torsdag då alla prov är gjorda... Och då jäklar blir det fest för att fira!
 
 
Sjukt fin utsikt över downtown Manhattan (Det högsta är Freedom Tower, där World Trade Center stod innan)
 
Min älskade, störda roomie!
 
Drack min antagligen sista iced chai latte för detta året innan den kommer bytas ut mot varm chai istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test