MIDTERM NUMBER ONE

Fy fan vilken dag.
 
Jag har varit så stressad över mitt midterm i Business Law som jag hade i eftermiddags. Jag drömde till och med mardrömmer inatt om att jag kom försent till provet och fick inte göra det, haha!
 
Men nu är det gjort och det gick... HUR BRA SOM HELST! Det kändes så jäkla bra och ingen är gladare än jag just nu!! Jag har verkligen haft ångest över det här provet i flera veckor eftersom min lärare i det inte är så bra på att lära ut. Jag är så jävla stolt över mig själv att jag har bankat in allt i huvudet och klarade det!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på How I met your mother innan jag spenderar resten av kvällen/natten med att plugga. Nu har jag bara 2 prov och 2 inlämningar kvar denna veckan, haha!
 
Glad Josefine!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test